loading...
من و تو باهم
معین بازدید : 2 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

با استفاده از ناخن ژله ای مات در کمترین زمان بهترین ناخن هارا داشته باشید

برای کاشت ناخن خود دیگر نیازی به آرایشگاه ندارید

برای متمایز شدن شما از بقیه خانم ها باید انتخاب های منحصر بفرد داشته باشید

برترین محصول آرایشی سال ۲۰۱۳

برای خانم های مشکل پسند و خوش سلیقه

این آخرین چیزی است که برای زیبایی نیاز دارید.

مدل برگزیده سال ، بروز و جذاب باشید

ناخن ها و دستانی زیبا داشته باشید

هیچ گونه مهارت و تخصصی برای  زیبا کردن ناخن هایتان لازم ندارید

لاک مات با توجه به فصل زمستان بسیار مناسب برای ست کردن

با لباس های زمستانی می باشد

پس اگر از آن دسته از خانم ها هستید که در استایل خود به همه جزییات توجه دارید حتما این نکته را نیز در نظر داشته باشید.
این ناخن در رنگهای مشکی , سرمه ای, قرمز ,بفش ,صورتی , نارنجی , لیمویی , پرتقالی و آبی موجود است.
لطفا رنگ مورد نظر خود را در قسمت پیغام ذکر نمایید!

 

خرید پستی اتو مسافرتی

خرید پستی اتو مسافرتی

خرید پستی اتو مسافرتی- اُتو یکی از وسایل خانگی است که برای صاف کردن منسوجات پس از خشک‌شدن آن‌ها، استفاده می‌شود. اتوکشی بیشتر تنها برای نمود زیباتر دادن به پوشاک و پارچه‌ها انجام می‌شود ولی در عین حال به‌خاطر دمای بالای فلز کف اتو، باکتری‌های روی پوشاک نیز کشته می‌شوند که این به بهداشت لباس کمک می‌کند. اتو کشیدن دستمال‌های جیبی یا دستمال‌های آشپزخانه می‌توانند بنابراین به بهداشت کمک نماید.

 

آیا هنوز وقت آن نرسیده که با اتوهای قدیمی و میز اتو خداحافظی کنید ؟

فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ محصول بی نظیر را برای شما آماده کرده است.با خرید اتو مسافرتی می توانید به راحتی لباسهای خود را در سفرها اتو کنید و شیک پوش بمانید.

اولین اتوی برقی در سال ۱۸۸۲ اختراع شد و از آن زمان تا کنون چه تغییری در اتو به وجود آمده . باید این حقیقت را پذیرفت که در مورد روش برطرف کردن چروک لباس ها برای مدت حدود ۲۰۰ سال تغییر زیادی صورت نگرفته است اینک با خرید پستی اتو مسافرتی و با استفاده از فن آوری جدید می توان ۵ برابر سریع تر از اتو کشی معمولی چروک ها را از بین برد . همچنین می توان بوی نامطبوع لباس را نیز رفع کرد.اتوی بخار TOBI  به سادگی قابل حمل بوده و طوری طراحی شده که چین و چروک لباس ها را مثل خشکشویی ها از بین می برد.

 

اتو مسافرتی توبی به حدی قدرتمند است که بخار آن به راحتی از میان بالش ها عبور کرده و با برطرف کردن عوامل حساسیت زا تنفس را برای شما آسانتر و لذتبخش تر می کند .
با خرید اینترنتی اتو مسافرتی توبی می توانید ، لباس ها چه پارچه ای چه کتان و یا چین را به راحتی اتو کنید ضمنا از آن می توانید برای صاف کردن پرده ها ، رختخواب ها و بالش ها هم استفاده کنید .
فقط اتو مسافرتی توبی را یکبار روی لباس حرکت دهید و آن وقت حتی کوچکترین چین و چروکی بر روی آن ها نخواهید دید ، واقعا لذتبخش نیست ؟

 

 

خرید پستی آموزش خواستگاری

خرید پستی آموزش خواستگاری

خرید پستی آموزش خواستگاری  – در زندگی اتفاقات کمی نظیر ازدواج کردن به فکر و آمادگی زیادی نیازمند است. همه دوست دارند خواستگاری شان یک مراسم رسمی و تمام عیار باشد. مردها دوست دارند همسر آینده آنها این روز را تا آخر عمر به یاد بسپارند ولی به نظر می رسد که این مراسم خیلی یکنواخت شده و همه راهها امتحان شده است و هیچ نوع تازه ای برای خواستگاری کردن وجود ندارد.

 

دغدغه خیلی از دختر و پسرهای جوان، سوالاتی است که باید در روز خواستگاری بپرسند و بر اساس آنها زندگی آینده شان را برنامه ریزی کنند. سوالات شما هر چه که باشند، باید در سه دسته مذهبی، خصوصیات اخلاق فردی و رفتارهای اجتماعی دسته بندی شوند. این سوالات را می توانید دسته بندی کنید و در جلسات مختلف خواستگاری بپرسید.

فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ مجموعه ای بی نظیر برای جلسات خواستگاری و دوران نامزدی  برای شما فراهم کرده است.با خرید آموزش خواستگاری می توانید با کلیه سوالات خود در زمینه  :آموزشهای قبل از ازدواج و آموزشهای بعد از ازدواج و معیارهای همسرگزینی و آموزش عقد و دوران نامزدی  و….جلسات خواستگاری خوبی را برگزار کنید.

 

مسائلی که در مجموعه آموزش خواستگاری و دوران نامزدی  به آن پرداخته شده است:

جهیزیه  / جشن عروسی

بر همزدن عقد بخاطر مسائل کم اهمیت و تردید در ازدواج

همتایی د رازدواج  / خسیس بودن / رفت و آمد در دوران عقد

مسئله نفقه و اجازه گرفتن در دوران عقد

عصبانیت و سوءظن و ویژگی های آن  / جرو بحث وجدل

طولانی شدن دوره عقد  / مهریه  / بارداری در زمان عقد

کنجکاوی بیش از حد خانم و آقا در این دوران

 

1 – خواستگاری چیست؟

مقدمه ازدواج ، خواستگاری است . خواستگاری یعنی تقاضای ازدواج یک مرد از یک زن ، هر چند تقاضای ازدواج از جانب زن از مرد غیر قانونی نیست .

۲ – دوران نامزدی را شرح دهید؟

دورانی که دختر و پسر آمادگی خود را برای تشکیل زندگی مشترک خانوادگی اعلام می کنند اصطلاحا دوران نامزدی می گویند . در این دوران نامزدها از نظر شرعی نسبت به یکدیگر نامحرم هستند و تا زمانیکه عقد ازدواج بسته نشود هیچگونه رابطه حقوقی بین آنها وجود ندارد .

۳ – آثار بر هم زدن نامزدی را توضیح دهید؟

قانون مدنی با احترام به حقوق انسانها نامزدی را تنها یک وعده ازدواج شمرده و اجازه داده که طرفین تا قبل از بسته شدن عقد در صورت تمایل نامزدی را بر هم بزنند.

بنابراین حتی  در صورتی که یکی از نامزدها بدون دلیل نامزدی را بر هم زند نامزد دیگر نمی تواند او را وادار به ازدواج کند . قانون مدنی به وضوح اعلام کرده که خواستگاری و نامزدی صرفا یک اعلام ساده و یک قول اخلاقی است و خسارتی که از بر هم زدن نامزدی به فرد وارد می شود بیشتر خسارت معنوی و صدمات عاطفی است که قابل جبران نیست .

 

خرید مجموعه سخنرانی کافی

خرید مجموعه سخنرانی کافی

خرید مجموعه سخنرانی کافی – مرحوم شیخ احمد کافی یک خطیب توانا و محبوب در میان هم نسلان و حتی نسل جدید بخصوص جوانان است . سخنرانی های زیبا و پیامهای اخلاقی این مرحوم همیشه مورد توجه جوانان و دوستداران فرهنگ اسلامی و شیعه است .
تمامی ما نیاز به تکرار و شنیدن دائم مسائل و احکام زندگیمان هستیم استاد عزیز حجت الاسلام شیخ احمد کافی الحق به فضل خداوند متعال بسیار زیبا مسائل و احکام را بیان نموده و تأثیر خوبی در جوانان داشته اند .
امید است با توجه به آن مورد استفاده دوستداران فرهنگ اهل بیت قرار بگیرد.

 

 

 

فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ بدلیل درخواست شما بازدید کننده گرامی مجموعه سخنرانی کافی را به صورت مجموعه ای از صحبت ها و زندگینامه مرحوم حاج شیخ احمد کافی بصورت یک نرم افزار کاملا جذاب. شامل ۶ مبحث بسیار شنیدنی و در قالب ۲ عدد DVD برای فروش آماده نموده است.

برای خرید پستی سخنرانی کافی کلیک کنید.

 

 

 

مباحث دی وی دی سخنرانی کافی عبارتند از :

) حضرت علی و فاطمه (ع) در بردارنده ۷ سخنرانی شامل:

تولد حضرت علی
شهادت حضرت زهرا (س)
علی (ع) کیست
خیبر و فدک
شب نوزدهم و بیست و یکم ماه رمضان
حضرت علی و عایشه

۲) امام زمان (عج) در بر دارنده ۱۶ سخنرانی به شرح زیر:

امام زمان
تولد امام زمان
داستان انار
مقدس اردبیلی
اسماعیل هرقلی
وصیت علامه بحرالعلوم
ابو بقل کاتب
علامه حلی
میر اسحاق استر آبادی
آیت الله اصفهانی
عبد الحمید قزوینی
اسماعیل هرقلی و فریاد امام خمینی
جمکران
مرد کاشانی
شیخ مفید
شیخ حسین آل رحیم

۳) بیش از ۲۷ داستان حکمت آموز:

ابراهیم و نمرود
کودکی حضرت محمد (ص)
موسی و فرعون
ارنیب
اسکندر و فغفور
اصحاب اخدود
اصحاب رقیم
اصحاب کهف
بخت النصر
بر صیصای عابد
بلعم باعورا
بهلول نباش
میثم تمار
دخترطائف
یوسف و زلیخا و…

۴) مباحث اخلاقی شامل بیش از ۴۰ سخنرانی پند آموز شامل:

ارزش عمر
ایمان به خدا
دین و حجاب
زندگی سلمان
صفات شیعه
روحانیت و مردم
قیامت و مردم (۱و۲)
زمامداران
روز قیامت
راجع به چشم
خوف و رجاء
راجع به سینما
اسلام و زلزله
پیامی از کره ماه به بشریت
مامون کیست
اربعین کرج و بیش از ۲۰ سخنرانی جالب دیگر

 

مجموعه سخنرانی های قرائتی

مجموعه سخنرانی های قرائتی

فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ مجموعه سخنرانی های آقای قرائتی را برای شما  قرار داده است.این مجموعه بی نظیر حاصل ۳۲ سال سخنرانی حجة الاسلام قرائتی در محافل مذهبی وبرنامه درس هایی از قرآن در تلویزیون می باشد که در زمینه های مختلفی چون:ازدواج – فرزند – تعلیم و تربیت – والدین – حقوق و وظایف – اختلافات خانوادگی می باشد.

 

واما بیوگرافی محسن قرائتی:

وی در اردیبهشت سال ۱۳۶۱ به «نمایندگی ولی فقیه» در سازمان نهضت سوادآموزی منصوب شد و سپس ریاست این سازمان را نیز بر عهده گرفت که این مسئولیت را تا اسفند ۱۳۸۹ داشت. وی در زمینه تفسیر قرآن به سبک مخصوص به خود فعالیت دارد.

جد خاندان قرائتی، جلسات قرآن را در خانه‏‌های مردم کاشان تشکیل می‌داد و از همین‌ رو فامیلشان قرائتی شد. پس از او، پدرش نیز با تشکیل این جلسات در خانه‏‌ها، مساجد و تکایا راه پدر را ادامه داد و به استاد قرائت قرآن معروف شد.وی از بازاریانی بود که حدود ۴۰ سال با شنیدن صدای اذان، مغازه خود را می‏بست و به سوی مسجد و نماز اول وقت می‏شتافت. پدر تا مدت‌ها بچه‌دار نمی‌شد تا اینکه نذر کرد اگر فرزندی داشته باشد، طلبه شود

یک بار که به کاشان رفته بود، بعد از نماز، ته مسجد هفت نوجوان را دید که با هم می‌گفتند و می‌خندیدند و بازی می‌کردند. سراغ آنها رفت و گفت: «دوست دارید برایتان جوک و قصه بگویم و بخندانمتان؟». بچه‌ها از خدا خواسته پای حرف‌های او نشستند و کلی کیف کردند.

• آخر جلسه پرسید: «دوست دارید هفته بعد هم بیایم؟» همه مشتاق بودند. گفته بود: «به شرطی که هرکدامتان دست یکی دیگر از رفقایتان را بگیرید و بیاورید مسجد تا من، هم برا‌یشان قصه بگویم و هم بخندانمشان».
• بدین‌ترتیب هر هفته از قم به کاشان می‌رفت؛ با این انگیزه که برای نوجوانانی که هر هفته بیشتر می‌شدند، یک کلاس تلفیقی داشته باشد از اصول عقاید، احکام و داستان‌های قرآنی. کم‌کم هم‌ زمان آن کلاس بیشتر شد و هم امکاناتش. پای گچ و تخته هم وسط آمد.

شما می توایند در فروشگاه اینترنتی مارکت سنتر ۲۴ مجموعه سخنرانی های قرائتی را به صورت پستی خرید کنید.

 

 

برای خرید پستی مجموعه سخنرانی های قرائتی کلیک کنید

 

عناوین مهم این مجموعه سخنرانی:

ازدواج : درباره انتخاب همسر و ملاک ازدواج همسر از نگاه قرآن و آنچه امروز در جامعه ما به عنوان ملاکهای ازدواج رواج پیدا کرده است سخن می گوید.

فرزند و تعلیم و تربیت : مباحث بسیار مهمی در مورد تربیت فرزند و نسل آینده بیان میکند

والدین : وظیفه فرزند در برابر والدین

اختلافات خانوادگی : این سخنرانیها حاوی مطالب بسیار اموزنده و زیبا جهت خانواده ها و فرزندان  میباشد توصیه ما به شما این است که این سخنرانیهای زیبا  رو از دست ندهید

 

خرید اینترنتی آموزش دو و میدانی

خرید اینترنتی آموزش دو و میدانی

خرید اینترنتی آموزش دو و میدانی  – دوومیدانی یکی از ورزشهای بسیار زیبا و جذابی است که جوانان زیادی در سطح جهان را بخود مشغول کرده است و در مسابقات جهانی و المپیک تماشاگران بیشمار آن ، بیانگر اهمیت این رشته ورزشی است و چون ورزشی است که با رکورد سروکار دارد مبارزه کامل انسان با طبیعت از راه غلبه بر صدم های ثانیه و سانتیمترها است. در حال حاضر با توجه به اینکه رکوردهای دوومیدانی تقریبا به آخرین حد خود رسیده است برای پیشرفت آن علمی ترین و سایر مسائل مهم به کمک گرفته شده است.

 

دوومیدانی یکی از قدیمیترین ورزشهای موجود در جهان استکه نخستین بار در یونان باستان مسابقات آن در مواد محدودی انجام شد و تا به امروزموادی به آن اضافه و یا تغییراتی در آن داده شد.
فدراسیون دوومیدانی بین المللی و یا بهتر بگوییم انجمن فدراسیونهای دوومیدانی بین المللی که هم اکنون مقر آن در موناکو می باشد از اهمیت و اعتبار فراوانی برخوردار است و بیشتر از ۲۰۵ کشور عضو این فدراسیون می با شند و مقررات تغییر یافته این فدراسیونها دو سال یک بار به کشورهای عضو فرستاده می شود.

یکی از ماده هایی که در دومیدانی دارای اهمیت زیادی هست دو می باشد.انواع دوها به ترتیب زیر می باشد:

دوها شامل:

دوهای سرعت ( ۱۰۰-۲۰۰-۴۰۰متر )
دوهای نیمه استقامت ( ۸۰۰-۱۵۰۰ متر)
دوهای استقامت ( ۵۰۰۰-۱۰۰۰۰ متر – نیمه ماراتن ۲۱۰۹۷/۵ و ماراتن ۴۲۱۹۵ )
دوهای بامانع (۱۱۰-۴۰۰-۳۰۰۰ متر )
دوهای امدادی (۱۰۰*۴ متر و ۴۰۰*۴ متر )
پیاده روی ( ۲۰و ۵۰ کیلومتر پیاده روی) و خانمها  ۱۰ کیلومتر

فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای شما عزیزان امکان خرید پستی  آموزش دوهای سرعت و با مانع را فراهم کرده است.

خرید آموزش دو سرعت

آموزش گام به گام دو سرعت

نکات مهم:
هر گام دویدن از ۴ مرحله تشکیل می شود: مرحله اتکا در جلو، راندن، بازیافت و تاب خوردن.

- در طی مرحله بازیابی پا در بالا جمع می شود.
- زانو، در طی مرحله تاب در جلو، بطرف جلو و بالا بلند شده است.
- در شروع مرحله اتکا در جلو، ابتدا سینه پا روی زمین قرار می گیرد.
- در مرحله راندن، مفاصل مچ، زانو و ران بطور کامل باز می شوند.

 

 

 

  • آخرین ویرایش:-
 
نظرات(0)       
شنبه 3 اسفند 1392  01:13 ب.ظ

 

خرید پستی کرم گونه گذار و چاق کننده صورت

 خرید پستی کرم گونه گذار و چاق کننده صورت

خرید پستی کرم گونه گذار و چاق کننده صورت - پوست ما روزانه در معرض تابش خورشید ، آلودگی هوا و گرد و غبار قرار میگیرد که مجموع این عوارض به مرور زمان از راه منافذ پوست وارد پوست شده و سلولهای ملانین که رنگدانه های پوست میباشد را تغییر داده و رنگ آنها را کدر، تیره و خسته نشان میدهد ! و پوست را نیز به همین حالت در می آورد حال این کرم چه عملکردی دارند ؟

با خرید کرم گونه گذار و چاق کننده صورت تنها مواد لایه بردار بدون اسید و شن میباشد که کار آن فقط برداشت سلولهای مرده پوست شما و تمیز کردن منافذ پوست ( توجه داشته باشید منافذ را باز نمی کند) جهت اکسیژن رسانی و تهویه می باشد و کاری به خود پوست اصلی ندارد ! ! !

کرم گونه گذار و چاق کننده صورت چربی اضافه پوست که در مواردی باعث به وجود آمدن جوشها در قسمتهای گونه ها و پیشانی میباشد را از بین میبرد ! وهمچنین باعث لیفتینگ و فرم دهی به پوست میباشد و پوست صورت شما را صاف و تمیز ولطیف میکند .

 

کرم گونه گذار از راه منافذ پوست که تمیز و پاک شده اند وارد پوست شده و سلولهای ملانین غیر طبیعی ، که بر اثر عوامل ذکر شده تغییر یافته اند را میشکند و ظرف ۱۴ روز ۳ تا ۴ درجه پوست شما را زیبا ، روشن ، شفاف و سفید میکند .

با خرید کرم  چاق کننده صورت از فروشگاه اینترنتی مارکت سنتر ۲۴  بواسطه رطوبت فوق العاده و ویتامینهای موجود در آن تیرگی و چین و چروک دور چشم و مناطق به مرور کمتر و از بین میبرد . جالب اینکه این کرم آنتی باکتریال نیز میباشد و از نفوذ عوامل مضر به پوست جلوگیری کرده و میتوان از آن بعنوان یک کرم روزانه نیز استفاده کرده و دیگر نیازی به هیچ کرم پودر یا پنکک نخواهید داشت !

 

 دارای نتیجه اعجاب انگیز در مدت زمان بسیار کوتاه

جهت شادابی و جوانی پوست صورت

به پوست صورت هم لطافت و نرمی می بخشد

و هم باعث شفافیت ان می شود

چربی های اضافی پوست که باعث بوجود آمدن

جوش ها در قسمتهای گونه و پیشانی می شود

 

کرم گونه گذار و چاق کننده صورت محصول متفاوت با انواع مختلف پوست در تمامی سنین ، از بسیار پایین مانند بچه های یک یا دو ساله تا سنین بالا میباشد ، لازم به ذکر است که این ترکیب اثرات آلرژیک ندارد و تاثیر بسیار مثبتی روی از بین بردن سلولهای پوستی مرده و جایگزین نمودن آنها با سلولهای جدید دارد.

طریقه مصرف کرم گونه گذار:
این کرم باید هر روز صبح ها روی پوست مالیده شود و پس از آن پوست را به صورت دورانی و به مدت ۵ دقیقه ماساژ دهید.لازم به توضیح است قبل از استفاده حتما باید صورت با آب و صابون شسته و تمیز باشد.

 

 

خرید پستی شلوار ساپورت طرح چرم قرمز

خرید پستی شلوار ساپورت طرح چرم قرمز- خوش پوشی و خوش تیپی از مواردی است که  خانم ها به آن با دید ویژه نگاه میکنند. با خرید اینترنتی شلوار ساپورت طرح چرم قرمز،که میتواند یک هدیه خوب به زوج های جوان باشد،خوش تیپی را به دوستان و عزیزان خود هدیه دهید.

ساپورت طرح چرم زیپ دار قرمز با کیفیتی عالی :این ساپورت های چرمی قرمز رنگ می باشد و در قسمت پایین پا زیپ کار شده است. شما میتوانید این ساپورت ها در مهمانی و مجالس خود بپوشید و خوش سلیقه بودن خود را به دیگران ثابت کنید.و اگر به فکر هدیه ای خوب برای همسر خود هستید می توانید با خرید پستی شلوار ساپورت قرمز این کار را انجام دهید.

در نظر اول مطمئنا برق خوشرنگ این محصول شما را میگیرد که گواه طراحی منحصر به فرد و جذاب آن است.
ساپورت براق  قرمز با کیفیت بالای دوخت کاملا جذب بدن شده و جلوه ای زیبا به اندام شما خواهد داد.از این محصول نمونه های متفاوتی وجود دارد ، که خوشبختانه باید اعلام کنیم نمونه ارائه شده توسط فروشگاه اینترنتی مارکت سنتر ۲۴ ، از کیفیت بالای پارچه و دوخت بهره مند بوده و قابل مقایسه با نمونه های بی کیفیت و تقلبی نمی باشد.

 

ساپورت طرح چرم قرمز

بسیار بی نظیر و شیک و زیبا

رنگی قرمز ، همانند هنرمندان بدرخشید

 

شلوار براق قرمز طرح چرم  کاری بسیار زیبا و شیک می باشد که شما می توانید این شلوار را در مهمانی های خود با تاپ و لباس هایتان ست کنید.جنس این شلوارها دیسکوی براق می باشد و رنگ قرمز آن باعث شده این شلوار ها کاری متفاوت شوند.

همچنین فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ انواع ساپورت از جمله : شلوار ساپورت طلایی و شلوار ساپورت پوست ماری را برای شما عزیزان آماده فروش قرار داده است.

مشخصات ساپورت طرح چرم قرمز:

نام : ساپورت قرمز طرح چرم
نوع : وارداتی
سایز : فری سایز در گروه سایزی ۳۸ الی ۴۲
نوع پارچه : دیسکو براق زیپ دار

 

خرید اینترنتی ساعت دیواری طرح ارغوان

خرید اینترنتی ساعت دیواری طرح ارغوان- فروشگاه اینترنتی مارکت سنتر ۲۴عرضه کننده انواع ساعت های دیواری جدید می باشد .بنابراین اگر به دنبال ساعت دیواری متفاوتی هستید به خرید پستی ساعت دیواری در فروشگاه ما بیایید و ثبت سفارش نمایید.

فروش ویژه ساعت دیواری ارغوان ، ساعت دیواری فانتزی شیک و خاص برای سلیقه های ایرانی می باشد.با خرید پستی ساعت دیواری طرح ارغوان یک ساعت حجم دار زیبا ،زیبایی را به دیوار منزل شما می آورد. این ساعت دیواری یک هدیه مناسب برای نو عروسان و چشم روشنی خانه می باشد.
شما می توانید تنها با چند کلیک این ساعت دیواری فانتزی ارغوان را اینترنتی خرید کنیده و در کوتاه ترین زمان درب منزل خود تحویل بگیرید.قیمت ساعت دیواری طرح ارغوان ۴۹۰۰۰ تومان می باشد که نسبت به فروشگاههای دیگر ارزانتر می باشد.

 

با خرید آنلاین ساعت دیواری ارغوان

یک دکوراسیون کامل و بی نقص با یک ساعت زیبا و مناسب کامل میشود

که همخوانی لازم را با چیدمان شما داشته باشد. با مشاهده

زیباترین و شیک ترین مدلهای ساعت دیواری دکوراسیونی

ایده آل و بی نظیر را به خانه خود ببرید

 

مشخصات ساعت دیواری طرح ارغوان:
- جنس : پلکسی گلاس تایوانی
- سایز : ۷۵*۶۰
- رنگ : مشکی
- نوع موتور : تایوانی
- مدت گارانتی: یک سال
- نوع بسته بندی: این ساعت در بسته بندی کارتون سایز ۳۰ در ۳۰ تقدیم شما می باشد که پس از نصب به سایز اصلی تبدیل می شود.

 

 

خرید پستی کلاه زمستانی

خرید پستی کلاه زمستانی

خرید پستی کلاه زمستانی – یکی از لباس هایی که معمولا همه در زمستان به سراغش میرویم شال و کلاه زمستانی می باشد. چون که سر و گردن و مخصوصا گوش ها و بینی از مناطق حساسی هستند که در برابر نفوذ سرما  آسیب بیشتری نسبت به بقیه اعضا میبینند و گرم نگه داشتن این قسمتها از ضروریات هوای سرد می باشد. فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ مدل زیبایی از کلاه را قرارداده که مطمئنا این کلاه میتواند هدیه مناسبی برای دوستان صمیمی باشد.

کلاه زمستانی یکی  از محصولات  مناسب جهت هدیه دادن به دوستان و خانواده خود می باشد که در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ عرضه شده است. کلاه بافت زمستانی  محصول جدید ویژه بانوان خوش تیپ و  خوش سلیقه می باشد! این کلاه از بهترین جنس کاموا طرح ترک تهیه شده است و دارای ظرافتی خیره کننده و کیفیتی بی نظیر می باشد.

 

کلاه بافت زمستانه

تهیه شده از بهترین جنس کاموا طرح ترک

زمستانی گرم را با این کلاه تجربه کنید

ظرافت خیره کننده، کیفیتی بی نظیر

ویژه خانم های شیک پوش و مشکل پسند

در رنگ بندی های فوق العاده زیبا و جذاب

برای اولین بار در ایران

 

کلاه زمستانی در رنگ های کرم، بنفش، آبی، قرمز، مشکی و صورتی روشن عرضه شده است که در هنگام ثبت سفارش می توانید رنگ مورد نظر خود را در قسمت پیغام ذکر نمایید. با خرید اینترنتی کلاه زمستانی برای آنکه دوستش داریدزمستانی گرم و زیبا را تجربه کنید. این کلاه پدیده زیبایی سال بهترین محصول شناخته شده در مجلات برتر مد شناخته شده است.

با توجه به سرد شدن هوا حتما دنبال کلاهی جدید و شیک می باشید

کلاه بافت زمستانه همان چیزیست که مدت ها به دنبالش بودید …

ظرافت خیره کننده، کیفیتی بی نظیر …

حیرت همگان را بر انگیزید …

 

خرید پستی شلوار ساپورت بهاره

خرید پستی شلوار ساپورت بهاره -ایا می دانستید شیک بودن و به روز بودن لزوما ربطی به غربی بودن و لباس های غربی پوشیدن  بر روی لباس ندارد؟ می توان مدل ها و طرح های میهنی و ایرانی و سنتی را در هم آمیخت و پوشاکی بسیار شیک را تولید نمود ، نقش و نگارهایی سنتی ، زیبا و بسیار لوکس و جوان پسند ، فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ شلوار ساپورت بهاره طرح جین که منحصر به فرد و اختصاصی است ،را ارائه نموده و نمونه ی آن را جای دیگری نمی توان پیدا کرد.

 

خرید شلوار ساپورت بهاره

مناسب سایز : ۳۸ تا ۴۲

جنس پارچه دیسکو و براق میباشد

با هدیه دادن این شلوار های فوق العاده عزیزانتان را غافلگیر کنید.

خرید ساپورت بهاره را به شما خانم های خوش پوش پیشنهاد می کنیم!!

جنس دیسکوی این شلوارها ایجاد حساسیت نمی کند و با شست و شو پاره و یا خراب نمی شود

با قیمت استثنایی صاحب این شلوار بسیار زیبا و شیک  و بهترین شوید

به علاوه اینکه این شلوارها کشی است و بصورت جذب می باشد.

خوش سلیقه بودن خود را به دیگران ثابت کنید…

 

ساپورت بهاره  ویژه دختر خانم ها و بانوانی که می خواهند در عین سادگی لباسی زیبا را بر تن کنند ، جنس این ساپورت طرح دار زنانه از پارچه ی تریکو ترک می باشد و به دلیل نخی بودن آن بسیار مناسب برای پوشیدن در فصل های بهار و تابستان است ، این ساپورت نخی است اما نخ کش نمی شود.

ساپورت بهاره طرح جین

ارائه ای بسیار شیک و زیبا برای شما تا بهترین باشید

زیبایی را تسخیر کنید …

قابل ست کردن با انواع لباس های مجلسی و اسپرت

مخصوص خانم های مشکل پسند و خوش سلیقه

 

ساپورت بهاره طرح جین ، که قابلیت کشش و مقاومت بالا برای هر سایز را داراست. این ساپورت در طول زمان پرز یا نخ نما نمی شود از دیگر مزایای این ساپورت خنک بودن آن است که استفاده آن را در بهار و تابستان فراهم می کند. این ساپورت برای جذب سلایق شما طراحی شده است. طرح چاپ شده این ساپورت یک طرح انحصاری است که نمونه ی آن دربازار قابل دسترس نیست، پس با خرید اینترنتی شلوار ساپورت بهاره تفاوت را به خود و عزیزانتان هدیه کنید.

مشخصات شلوار ساپورت بهاره طرح جین :

نام : ساپورت بهاره طرح جین
نوع : وارداتی
سایز : فری سایز در گروه سایزی ۳۸ الی ۴۲
نوع پارچه : دیسکو براق

 

خرید پستی نگین مو و صورت

خرید پستی نگین مو و صورت

خرید پستی نگین مو و صورت – فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ محصولی جدید ویژه بانوان را برای شما عزیزان قرار داده است. نگین مو و صورت  یکی دیگر از مجموعه های اصل و اورجینال  فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ می باشد. این نگین مو و صورت  اورجینال دارای ۲۰۰ نگین درخشان می باشد و شما  با خرید اینترنتی نگین مو و صورت در کمترین زمان ممکن می توانید از آن برای زیباسازی خود استفاده کنید.  نگین مو و صورت کریستال  دارای کیفیتی اورجینال بوده که در نوع خود بی نظیر است.

 

نگین مو و صورت آرایشی در مارکت سنتر ۲۴
مارکت سنتر ۲۴ عرضه کننده نگین مو و صورت جهت گریم و آرایش
ویژه خانم ها و عروس خانم ها،نگین های زیبا و رنگارنگ
با قرار دادن این نگین های زیبا بر روی موها و صورت خود
در هنگام آرایش زیبایی چهره خود را دوچندان نمائید،قابل استفاده
برای خانم ها و آرایشگاه های بانوان

 

 آیا می دانید:

زیبایی مو و دست ها به چه میزان در جذابیت شما تاثیر دارد؟؟پرفروشترین محصول هندوستان بهترین هدیه برای آنان که دوست دارید خوشحال شوند.محصولی تک و بینظیر فرصت را از دست ندهید با این محصول در مهمانی ها تک و زیبا بدرخشید. قابل استفاده برای افراد یا سالن های آرایش عروس

خرید ارزان نگین مو و صورت

بسیار زیبا و درخشنده با کیفیتی بسیار عالی

متمایز و خیره کننده

با قابلیت استفاده آسان

هزارن طرح زیبا را میتوان با این محصول بینظیر بر روی مو و بدن ایجاد نمود .

مناسب برای تمام خانم های شیک و با سلیقه

با کمترین هزینه و در کوتاهترین زمان

مثل حرفه ای ها آرایش کنید

شما با این ابزار بینظیر تبدیل به یک آرایشگر حرفه ای می شوید!

زیبا شیک و منحصر بفرد

محصولی بسیار زیبا و پر طرفدار

درخشان و خیره کننده

با کیفیت ، مقاوم و زیبا با ۲۰۰ نگین درخشان

 

خرید پستی کبریت دائمی

خرید پستی کبریت دائمی

خرید پستی کبریت دائمی – در بسیاری از مواقع آتش نقش خیلی حیاتی در زندگی انسانها داشته است از قبیل گرم کردن و پخت و پز و ضد عفونی کردن و حفاظت و مراقبت در مقابل حیوانات درنده و وحشی و درست کردن بسیاری از وسایل فلزی و هزاران فایده دیگر و امروزه با استفاده ازکبریت این آتش را ایجاد می کنند ولی در مواقعی که شما در طبیعت باشید و باران ببارد یا به دلایلی دیگراین کبریت خیس شود از داشتن آتش محروم خواهید شد.
اما با استفاده از کبریت دائمی با تمامی این مشکلات خداحافظی خواهید کرد و برای همیشه به صورت دائمی کبریتی همیشه روشن نزد خود خواهید داشت!

 

با خرید اینترنتی  کبریت دائمی سوختی از فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ ،  محصولی کاملا جدید که کاربردهای فراوانی جهت استفاده روزمره داردازجمله میتوان به استفاده آن درمسافرت,کوهنوردی,جنگل,پیکنیک ودهها موارددیگراشاره کرد را داشته باشید.
کبریت دائمی

پدیده بی نظیر سال ۲۰۱۲

نسل جدید کبریت ها

به روز پیش روید …

کبریتی که نه خیس می شود و نه جای زیادی را اشغال می کند

این کبریت جالب علاوه بر خاصیت کبریت بودن دارای

یک سطح صیقلی می باشد که کاملا به جای آینه میتوان از آن استفاده کرد

با این کبریت شما دیگر نیازی به حمل کبریت های

یکبار مصرف قدیمی نخواهید داشت…

کبریتی که تمام نخواهد شد!

 

به جرات میتوان گفت کبریت دائمی سوختی بانوع سوخت مایعی که داردبه این راحتی قابل خاموش شدن نمی باشدومدت زیادی به سوختن خودادامه می دهدکه با بازوبسته کردن میله داخل مخزن مجدداآغشته به مواد سوختی می شوداین محصول سالهای سال قابل استفاده می باشد.

ماده مشتعل کننده این کبریت گاز مایع زیپو  می باشد که در همه سوپر مارکت ها و حتی روزنامه فروشی ها نیز این مایع در یک ظرف فلزی موجود می باشد که شما با تهیه یک ظرف از آن علاوه بر تامین این کبریت (چند قطره برای ۱ یا ۲ ماه کافیست) در مصارف دیگر خود مثل روشن کردن آتش در طبیعت نیز از آن می توانید تا مدتها طولانی استفاده کنید.

 

خرید کبریت دائمی : کبریت دائمی اصل واورجینال کبریت دائمی یک وسیله لازم و جالب همراه شما با خرید این کبریت دائمی سفری آسوده و راحت خواهید داشت بهترین وسیله برای لوازم شکار

 

خرید پستی گن فرم دهنده سینه

خرید پستی گن فرم دهنده سینه

خرید پستی گن فرم دهنده سینه - افتادگی و شل شدن یکی از شایع ترین دلهره های هر زن می تواند باشد و بطور معمول ۷۰% خانم ها در سنین زیر ۴۵ سال به این عارضه مبتلا می شوند.

کارشناسان علت شل شدن سینه را به سه علت می دانند :

اول : عدم تحرک عضلات به مدت طولانی و متعاقب آن شل شدن عضله و افتادگی آن ها . شایان ذکر است که تنها برخی رشته های خاص مانند بدنسازی ، ایروبیک و تنیس می تواند از این روند جلوگیری کند و بسیاری از خانم ها فرصت چنین کاری را ندارند

دوم : افزایش توده چربی اطراف آن ها به دلیل آمیزش این عضله به صورتی که از وضع طبیعی خارج ، حجم اضافه پیدا کرده و بصورت افتاده ، حالـــت بدی را پیدا می کند . از بین بردن این حجم چربی از طریق ورزش کار دشواری است که نیازمند ساعت های متمادی ورزش های هوازی و استفاده از وزنه های خاص تحت نظر مربی کارآزموده ورزشی می باشد

سوم : مادران شیر ده : شل شدن و افتادگی در مادران شیر ده یک امر طبیعی می باشد که بدن را از حالـــت طبیعی خارج کرده و دلیل این امر هم عدم تحرک ، شیر دهی و تغذیه نسبتا سنگین دوران بارداری و شیردهی می باشد . این پندار که بازگرداندن بدن مادر به دوران قبل از حاملگی یک رویاست ، تنها یک پندار اشتباه است و بسیاری از افراد این ادعا را در عمل ثابت نموده اند

 

 سوتین فرم دهنده سینه اسلیم لیفت

محصولی بی نظیر برای خوش فرم کردن سینه خانم ها و جلوگیری از افتادگی آنها

یکی دیگر از خصوصیات بسیار جالب این محصول حس خوب راحتی آن می باشد

به طوری که آن را راحت ترین لباس زیری می دانید که تا به حال تجربه کرده اید

 

فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای شما  محصولی بی نیر جهت فرم دادن به سینه ها معرفی میکند.با خرید سوتین فرم دهنده سینه برای همیشه با از افتادگی و بد فرمی سیـــنه های خود خداحافظی کنید.فرم دهنده سیـــنه آه برا طوری طراحی شده که سیـــنه های شما را بالا و در فرم مناسب نگه می دارد.

 

 

انتخاب یک سیـــنه بند ایده آل و راحت با فرم و سایز مناسبت برایتان بسیار وقت گیر است؟

از قلاب ها و بندهای آزار دهنده سرشانه و تنگی و جا انداختن روی بدن سوتین ها خسته شده اید؟
افتادن و پیچیدن و کشیدگی بندهای لباس زیرتان شما را معذب و ناراحت و عصبی می کند ؟

آیا همیشه از پیدا بودن بندهای سوتین خود از روی لباس ها متنفرید؟

آیا بر آمدگی های اطراف سوتین باعث می شوند لباس هایتان نا زیبا جلوه کنند و قلمبگی داشته باشند؟
آیا کاهش و افزایش وزن باعث شده تا کاپ سوتین هایتان همیشه مناسب نباشد و یا با فرم بدن شما همخوانی ندارد؟

آیا وقت کافی برای شستشوی صحیح سیـــنه بندهایتان ندارید و یا سریعا در اثر شستن تغییر شکل می دهند؟

حالا با مدلهای سنتی و شکنجه گر لباس زیر خداحافظی کنید زیرا فناوری های جدید به فکر لباس زیر شما هم هستند

شما همان نمای ظاهری زیبا و کامل را به همراه راحتی و بدور از فشار بندهای آزار دهنده بر پوست بدنتان خواهید داشت

 

سوتین فرم دهنده سینه این کار را آسان کرده و شما را از سیـــنه بندهای نامتناسب که بدن شما را معذب می کند رها می کند
شک نکنید با یک بار استفاده سوتین کشی آه برا را به همه دوستان و آشنایان خود نیز توصیه خواهید کر

خرید پستی مهره مار اصل

خرید پستی مهره مار اصل

خرید پستی مهره مار اصل – مهره مار دراولین برخورد شاید مساله ای خرافاتی بنماید ولی علم نوین متافیزیک که از جمله علوم پیشرفته وجدید بشر است وواقعیات پنهان بسیاری از موضوعات را کشف واثبات مینماند وعلم سنگ درمانی یکی از شاخه های بسیارجزیی آن است که امروزه توانسته است بسیاری از مشکلات حاد بشر را حل کند درخصوص مهره مار می گوید :
هرشیء در جهان هستی بواسطه جوهره ساختاری خود نیرویی مغناطیسی دارد وبرآیند این انرزی های نهفته منتشر شده از اجسام واشیاء بصورت بسیار موثر وقابل مشاهده نظمی را در جهان هستی پدید می آورند که در قرآن مبین هم از آن یاد شده که در آیاتی به نگاه داشته شدن ستارگان وزمین درآسمانها با ستونهای نامریی به اذن خداوند قادرمتعال یادشده است.

 

مهره مار درمارهای نر بار مثبت ومهره مار در مارهای ماده حامل بار انرژی منفی هستند که مانند آهنربایی متابولیک دوجفت را بسوی هم جذب نموده ومقربت برای ادامه نسل را باعث میگردد .اندازه این مهره ها حدودا به قدر ۲ عدد لپه معمولی است .بعد از عمل جفت گیری این مهره ها ازسرمارجداشده وبرزمین میافتد اگرفردی بتواند این مهره ها را که متعلق به دو مار جفتگیری کننده را از آن خودنموده و۴۰ روز باخود دارد مغناطیس طبیعی بدن با مغناطیس مهره مار هماهنگ شده وتقویت میشود وفرد دارنده بواسطه آن میدانی بمراتب وسیع تر وقویتر نسبت به فرد عادی فاقد مهره مار حول خود ساتع مینماید که آثار بیشماری را برای آن ناشی میگردد.

خرید مهره مار اصل با قیمت مناسب ، نام دیگر مهره مار – مهره محبت می باشد که این مهره استخوانی شکل پس از جفت گیری مار ها در مکان هایی مخفی بوجود می آید و به اعتقاد مردم دارای فوایدی می باشد که فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای شما عزیزان آماده نموده است.

 

خواص  مهره مار

انرژی مغناطیسی این مهره آرامش خاصی به شما و اطرافیانتان می دهد و از استرس ها می کاهد که همین امر موجب افزایش اعتماد به نفس می باشد. به عنوان مثال فردی که عصبانی می باشد به ملاقات شما می آید و به محض ملاقات با شما احساس آرامش خاصی می نماید و همیشه دوست دارد در کنار شما باشد که به آرامش دست یابد و بدین ترتیب شیفته شما می گردد.این انرژی مغناطیسی شما در مقابل برخی از بیماری ها محافظت نموده و دردهایتان را بهبود و تسکین می دهد و چهره را زیباتر می نماید و به آن جدابیت می بخشد.این خاصیت مغناطیسی شما را در مقابل میدان های مغناطیسی مضر از جمله تشعشعات تلفن همراه و برق فشار قوی و دیگر لوازم برقی محافظت می نماید.تاجران و برخی از افراد سیاسی در کشورهای خاورمیانه مخصوصا شیخ های عرب همیشه همراه خود مهره مار دارند اما با وجود اطلاع رسانی های اینترنتی این سر افشا گردیده است.

با خرید پستی مهره مار میتوانید طلسم عشق و محبت ، طلسم بخت گشا و کارگشا ، طلسم جذابیت و توجه را همزمان داشته باشید.در ادامه عکس مهره مار اصل را مشاهده نمایید.

۱- اگر می خواهیددر بین دوستان و آشنایان خود محبوبیت بیشتری داشته باشید !
۲ – اگر می خواهید در بین دوستان وآشنایان همیشه محور بوده و به اصطلاح نگین جمع گفتگو و محفل دوستانه خود باشید!
۳ – اگر می خواهید خوشبختی به شما رو کند !
۴ – اگر می خواهید طعم خوش شانسی را با تمام وجود بچشید !
۵ – اگر می خواهید حرف های شما و پیشنهادات خوب شماخیلی بیش از پیش مورد توجه جمع و مورد پذیرش آنها قرار گیرد !
۶ – اگر می خواهید کاملا به صورت ناخود آگاه همه به طرف شما جذب شوند !
۷ – اگر می خواهید در تمامی مراحل زندگی احساس پیروزی و خوش شانسی کنید !
۸ – اگر می خواهید وضع مالی شما به سمتی که می خواهید رو کند و بهتر شود !
۹- اگر می خواهید در مراحل شغلی خود پیشرفت داشته باشید !
۱۰ – اگر می خواهید کسی که شما دوستش دارید او نیز به طرف شما کشش و تمایل پیدا کند . ۱۱- اگر میخواهید در کجا و هر زمان محبوب باشید !

 

 

خرید پستی ناخن ژله ای مات

خرید پستی ناخن ژله ای مات

خرید پستی ناخن ژله ای مات – یکی دیگر از مجموعه های اصل و اورجینال  فروشگاه مارکت سنتر ۲۴  ناخن ژله ای مات می باشد. مدتهاست که خانم ها برای زیبایی دست به هر کاری میزنند. اما ما روش را به شما آموزش میدهیم تا بتوانید دستهایی زیبا و سحر آمیز داشته باشید. با خرید ناخن ژله ای مات که از بهترین مواد ممکن ساخته شده که در نوع خود بی نظیر است و با گرفتن سشوار روی آن دوام آن را می توانید بیشتر نمایید.

 

امروزه ناخن ژله ای مات یکی از پرطرفدارترین مدل های ناخن در بین خانم هاست.این مدل ناخن ژله ای توسط کمپانی شانل برای اولین بار ارائه شد.اگر شما هم می خواهید متفاوت باشید از ناخن ژله ای با لاک مات استفاده کنید.با این ناخن های جدید همه خانم مجذوب زیبایی دستان شما خواهند شد.اگر از لاک های تکراری قدیمی خسته شدین وقتشه که از ناخن ژله ای با رنگ مات استفاده کنید.

شما می توانید در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ نسبت به خرید اینترنتی  ناخن ژله ای مات اقدام کنید.

 

با خرید ناخن ژله ای منحصر بفرد باشید

ناخن ژله ای = فشن به توان ۲

زیبایی به دنبال شما می گردد

ناخنهای زیبا و بلند موجب زیبایی وخوش

حالت شدن دستها می شوند.

اگر به دنبال زیبایی دستان خود هستید

این فرصت بی نظیر را از دست ندهید.

دستانی سحر انگیز و افسونگر

کلکسیون زیبایی های خود را تکمیل کنید

دیگران را مسحور زیبایی خود کنید

ناخن هایی زیبا و دلربا داشته باشید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 14
  • بازدید کلی : 70